Responsabilități:
- Respectarea cerințelor sistemului de management și de calitate ISO 9001/2015
- Elaborarea, verificarea și implementarea procedurilor conform standardelor ISO9001/2015
- Ținerea în evidență a procedurilor. Urmărirea respectării procedurilor de sistem de către colegi
- Răspunde de îndeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu de către personalul din subordine pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a activității societății.
- Soluționarea problemelor apărute la diferite nivele, conform cerințelor ISO.
- Răspunde de corectitudinea întocmirii și predării la termen a documentelor elaborate în cadrul serviciului conform contractului, proiectului de execuție, documentației tehnologice, instruirilor și procedurilor, normelor, codurilor, conform standardelor ISO
- Urmărește întocmirea programului de instruire a personalului pentru asigurarea calității
- Ține evidența documentelor ce atestă efectuarea analizei managementului privind eficiența sistemului calității
- Asigură conducerea operativă, planificarea și execuția întregii activități a managementul calității în cadrul societății și duce la îndeplinire toate deciziile conducerii
- Ține evidența instruirii personalului asupra calității
Cerințe:
- Bună capacitate de soluționare a situațiilor dificile
- Minuțios
- Spirit de echipa
- Cunoștințe în domeniu
- Capacitate de organizare a locului de munca
- Să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei